INFOGRAFIKA

Razlika između cestovnog i trkaćeg automobila

Objavljeno: 12.01.2011 10:00 / Goran Vuzem

Kako napraviti trkaći automobil? Skratite opruge, stavite veće gume, bijele naplatke, stavite naljepnicu Kenwood i spremni ste za reli, zar ne? Krivo. Proizvodnja trkaćeg automobila kompliciran je proces, koji cestovni automobil ima samo kao početak, a kraj je ipak drukčiji i ne može ga napraviti baš svatko u garaži

Kakve su razlike, pogledajte u našoj infografici, u kojoj smo za primjer uzeli Twingo Renault Sport i Twingo Renault Sport R2. Riječ je o automobilu koji pripada Grupi R, klasi 2, a cijena kita koji Twingo RS pretvara u Twingo RS R2 u Francuskoj bez davanja stoji 27.990 eura. Ako krenete u Grupu A, WRC, WTCC i slična trkaća prvenstva, prerade su još kompliciranije i još značajnije, a, naravno, samim time i još skuplje.

Just tweet it

Play of the day

Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Pomoć
© T-Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.
Odaberi temu