Vremeplov kroz 'Big Brothere' izazvao mi je golemu potrebu da rukama prekrijem lice

• 28.01.2018 u 16:31

Prije sinoćnjeg predstavljanja natjecatelja u novom 'Big Brotheru' RTL je prikazao vremeplov kroz prethodne Big Brothere i tako nas podsjetio na nevjerojatne stanare koji su u zadnjih gotovo petnaest godina prošetali pred kamerama ovog reality showa

Počela je, dakle, i nova sezona 'Big Brothera' i RTL nam se odmah pohvalio da je sinoćnju prvu epizodu, odnosno, ulazak kandidata u tu njihovu kućerinu + još jednu usput - pratilo više od 600 tisuća ljudi. Ma, bravo! Odmah mi je srce brže zakucalo i vratila mi se vjera u intelektualni napredak Hrvatske.

Vidjeli smo odmah divotu i izvrsnost koju nam je bigbraderovska bratija priredila za ovu sezonu - primjerice, grobara koji se smatra intelektualno superiornim većini drugih ljudi, ali je zato zatajio da je optužen za pedofiliju pa je odmah drugi dan izletio iz showa. Osim tog krunskog dragulja, dobili smo i kandidatkinju koja je velika Hrvatica i strašno se ponosi što se rukovala s Ivom Sanaderom, što bi u slučaju bilo kojeg ljudskog bića s aktivnim mozgom značilo da je vjerojatno bila u komi od 1. srpnja 2009. do jučer u pol osam navečer. Imamo i seks-bombu koja se voli naslikavati po Instagramu u badiću te kao jednu od svojih prednosti u predstavljanju ističe da je žene ne vole jer su ljubomorne na nju, a bilo je i još krasnih napomena o ženama iz ženskih usta, gdje su nazvane kvočkama, mlitavima i sličnim sjajnim stilskim figurama feminističke solidarnosti.

• +17
    Big Brother kandidati Izvor: Promo fotografije / Autor: RTL televizija

Drugim riječima, klasika. Produkcija koja snima ovaj show u Hrvatskoj i šire i ovaj je put tu pokušala uvesti neke džidže-midže po kojima će se 'Big Brother' ko fol razlikovati od uobičajenog formata s petnaestak bedaka u izolaciji, ali to je ionako nebitno. Svi znamo što nas u sljedećih nekoliko mjeseci čeka: živahna javna rasprava o ključnim pitanjima nečije gole guzice, pipkanja pod poplunom, svađanja oko toga koliko tko ždere ili pere suđe i slične debate visokog ranga.

Prva sezona hrvatskog 'Big Brothera' Autor: RTL

No ono što me pri sinoćnjem gledanju početka nove sezone 'Big Brothera' posebno razgalilo bio je vremeplov kroz prethodne sezone, u kojemu su RTL-ovci prikazali najupečatljivije prizore, likove i situacije iz onih 'Big Brothera' koje smo već gledali, a doveli su i pokojeg prijašnjeg sudionika da prokometira ono što je doživio u kući. Postoje tu neke simpatične iznimke, kao što je sama voditeljica sadašnjeg showaAntonija Blaće, koja je ujedno i jedina koja je od svojeg sudjelovanja u 'Big Brotheru' uspjela napraviti karijeru. Pozitivne osjećaje izazvalo je i prisjećanje na ljepuškastog Hamdiju Seferovića, koji, unatoč tome što je u samoj emisiji bio izjavio da je završio samo tri razreda osnovne škole, ostaje jedan od natjecatelja s najrazvijenijim sposobnostima verbalnog izražavanja. No u većini ostalih slučajeva, vremeplov kroz prethodne sezone 'Big Brothera' izazvao mi je samo golemu potrebu da rukama prekrijem lice jer mi je bilo neugodno i zbog onih koji su snimljeni i zbog onih koji su to voljeli gledati.

• +46
    Početak nove sezone Big Brothera Izvor: Cropix / Autor: Darko Tomas

Nije samo stvar u tome što nam je 'Big Brother' u nekim slučajevima - kao što je to bilo s Tanjom Jovanović u trećoj sezoni - neke osobe prikazivao kao zabavne klaune. Nije samo stvar ni u tome što nam je isprazno mlataranje guzicama i manipulirano ljubakanje po jacuzzijima prikazivao kao zanimljive ljubavne zaplete i rasplete. Nije čak ni samo stvar u tome što je ideja lude zabave promovirana kroz te serijale vrhunac ispraznih budalaština. Najgora je stvar to što je 'Big Brother', televizijski gledano, pomalo zastarjeli reality format, a da naše televizije očito ili ne znaju ili ne žele isfurati ništa barem malo drugačije. Pa evo vam, Hrvati, i nakon petnaestak godina izvolite radosno gutati najjeftinije od jeftinog i najispraznije od ispraznog.

Kako se gradila Big Brother kuća Autor: RTL

No koga briga? Više od šesto tisuća gledatelja odmah je pohitalo prema ekranima. To je odmah razlog za slavlje. Čak i ako ti je čovjek kojem se sudi za pedofiliju skoro uspio proći kroz sve filtre i predstaviti se kao iznadprosječno inteligentan, superioran stvor.