Mediamorfoze

Mi, kiborzi
4

Mi, kiborzi

Kiborzi nisu likovi iz budućnosti, već najadekvatniji način da se definira naše ljudsko stanje. Naš organizam, danas dijelom ljudski, a dijelom tehnosocijalni, kroz svoje produžetke konsturira i drugo ja i svoje digitalne inkarnacije - avatare

opširnije
Kognitivna ljepljivost
8

Kognitivna ljepljivost

Memorija je dnevnik koji svatko od nas nosi sa sobom, a život u digitalnoj zoni u kombinaciji s tradicionalnim kanalima komunikacije u naše dnevnike može zalijepiti svakakve ideje i likove

opširnije
Pornolence
1

Pornolence

Holivudizacija mučenja i filmsko uvođenje permanentnog izvanrednog stanja doveli su do toga da je teško ne zapitati se u kakvom to svijetu danas živimo. Što to govori o medijskoj agendi – da je moralno hrabra ili ideološki trula?

opširnije
Povijest gubljenja u magli
0

Povijest gubljenja u magli

Nekoć su se u magli gubili jahači na konjima putem u tiskaru, pa onda Caprini junaci na Empire State Buildingu, pa onda Edward R. Murrow u komodifikaciji medija... Traganje za istinom i smislom već je stoljećima full-time job medijske industrije

opširnije
U traganju za izgubljenim smislom
5

U traganju za izgubljenim smislom

Medijska je industrija u prošloj godini djelovala poput cirkusa u kojemu zabavljači lutaju zaboravivši koja je njihova uloga. Ipak, 2012. nije završila beznadno: saznanje o izgubljenosti prvi je korak prema pronalaženju pravog puta

opširnije
1 2 Sljedeća
Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Pomoć
© T-Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.