NIJE LAKO

Ella Dvornik javila se s Jamajke i objasnila zašto je teško putovati s bebom

18.05.2018 u 09:55

Blogerica Ella Dvornik sa svojim je zaručnikom Charlesom Pearceom i šestomjesečnom kćerkicom Balie prije nekoliko dana otputovala u toplije krajeve, a sada se pohvalila i kako se tamo provodi te objasnila zašto je toliko teško putovati s bebicom

Nakon što je njihova bebica navršila šest mjeseci, Ella Dvornik i Charles Pearce spremili su se na prvo daleko obiteljsko putovanje. Otišli su na Jamajku, a malenoj Balie Dee bio je to ujedno i prvi let avionom.

Nakon što se novopečena mama pohvalila kako je prošao dugotrajni prekooceanski let, Ella se putem Instagrama javila i s tog karipskog otoka. Za razliku od prvog posjeta Jamajki, kada su Ella i Charles putovali kao mladi par bez djeteta na vidiku, ovoga puta njihov je odmor nešto drugačiji.

Odsjeli su u hotelu koji je prilagođen obiteljima s malom djecom. 'Znate li da Jamajka još nije popularna destinacija za obiteljska putovanja, no stvar se polako mijenja jer sve više ljudi želi ovdje doći na odmor sa svojom djecom. Ipak, većina još uvijek dolazi u resorte u parovima kako bi se opustili i uživali bez najmlađih. Stoga je većina hotela isključivo za odrasle. I mi smo nekada odlazili u takve resorte.. dobra vremena. No, sada biramo one u koje su bebice dobrodošle… No, zašto se kokteli ne smiju posluživati u 10 ujutro?', napisala je Ella ispod fotografije na kojoj sa svojom mezimicom uživa u bazenu.

Istovremeno se pohvalila kako je ovo njezinoj kćeri prvo kupanje. Osim hotelskog bazena, sretna obitelj posjetila je i plažu, no 26-godišnjakinja je naglasila kako je to bilo prije nego što je izašlo najjače sunce te da je zaštitila svoju malenu od UV zračenja.

Da nije baš sve idealno kako izgleda na fotografijama, Ella je i sama priznala. Opisala je svoje prvo daleko putovanje s malom bebom i ukazala na neke od stvari na koje nije mislila ranije.

'Uspjeli smo pobijediti jetlag. Otišli smo spavati u 19, a probudili se u 5 ujutro, što je i uobičajeno za vremensku razliku iz koje smo došli. Putovanje je već sada mnogo drugačije od svih koje sam doživjela. Na primjer moramo paziti na vrijeme u kojem Balie spava i pratiti gdje možemo promijeniti pelene, a kolica ne mogu na pješčanu plažu. Nažalost većina stvari koje ćemo naučiti na ovom putovanju će se promijeniti jer će Balie odrastati, ali nadamo se da će naše poruke biti korisne nekim drugim roditeljima koji se spremaju na ovakav put', poručila je popularna travel blogerica.