Omiljeno hrvatsko pivo

Novom kampanjom Žuja odaje počast Ivanu Perišiću

17.05.2024 u 16:07

Bionic
Reading

U inspirativnom TV spotu dokumentiran je Perišićev put oporavka od rujna prošle godine, kada je ozlijedio koljeno, do danas, kada se priprema za još jedan nastup s reprezentacijom

Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, uoči Europskog prvenstva u nogometu lansira novu kampanju čiji je glavni lik naš proslavljeni reprezentativac Ivan Perišić. Novom kampanjom Žuja Perišiću odaje počast i slavi njegov povratak u reprezentaciju i na nogometne terene. U inspirativnom TV spotu, koji se od danas prikazuje na malim ekranima i u različitim kraćim verzijama na društvenim mrežama, dokumentiran je Perišićev put oporavka od rujna prošle godine, kada je ozlijedio koljeno, do danas, kada se priprema za još jedan nastup s reprezentacijom.

'Pamtim nekoliko odličnih Žujinih reklama za velika natjecanja koje uvijek izazivaju emociju pa vjerujem da će i ova inspirirajuća poruka biti dobro primljena kod svih navijača hrvatske reprezentacije. Cijenim veliku podršku koju sam osjetio s puno strana tijekom oporavka od ozljede, to me dodatno motiviralo da se vratim na teren i da s Hrvatskom zaigram na još jednom velikom natjecanju, kojem se svi jako radujemo zbog sjajne podrške koju ćemo imati u Njemačkoj', komentirao je Ivan Perišić, hrvatski nogometni reprezentativac i glavni lik nove Žujine kampanje.

Partnerstvo Zagrebačke pivovare i Hrvatskog nogometnog saveza, koje je započelo 1998. godine, najdugovječnije je sportsko partnerstvo u Hrvatskoj. Ožujsko je tako uz Vatrene bilo na čak devet svjetskih prvenstava, a u lipnju će ih bodriti i na jubilarnom 10. UEFA europskom nogometnom prvenstvu.

'Kada je iz Londona stigla šokantna vijest da je Perišić na treningu teško ozlijedio koljeno i da ga čeka dugo izbivanje s nogometnih terena, krenule su pesimistične prognoze. No on se nije predao. Htjeli smo mu zahvaliti na ustrajnosti i poželjeti mu sretan povratak na nogometne terene. Vjerujemo da će se svi navijači reprezentacije složiti da Vatreni bez Perišića nisu ista momčad i zato s nestrpljenjem očekujemo Ivanov nastup na EURO-u', izjavio je Zlatko Novaković, senior brand manager u Zagrebačkoj pivovari i istaknuo kako su htjeli pokazati koliko napora, truda i muke stoji iza pripreme i oporavka svih profesionalnih sportaša.

Kreativu iza kratkog filma potpisuje agencija BBDO, koja za Ožujsko od 2010. niže uspješne kampanje čiju vrijednost prepoznaju i javnost i struka.

'Sve koji vole i prate nogomet i našu reprezentaciju neugodno je iznenadila vijest da se Ivan Perišić ozlijedio. Zazvonio je crveni alarm i postavilo se pitanje hoće li biti spreman za EURO. S obzirom na težinu ozljede, izgledi za to su bili mali ili nikakvi. No, s druge strane tih izgleda nije stajao bilo tko, već Ivan Perišić, veliki borac na terenu i još veći izvan njega. Nitko od nas nije sumnjao da će Ivan dati sve od sebe da uspije, ali da će u tome uspjeti, tome se malo tko nadao. Ali, uspio je i zato osim gromoglasnog pljeska kojeg će dobiti na otvorenoj sceni, Ivan je zaslužio i mali hommage toj velikoj pobjedi nad vremenom i izgledima', rekao je Almir Okanović, kreativni direktor agencije BBDO.

Europsko prvenstvo u nogometu 2024. počinje 14. lipnja, a hrvatska nogometna reprezentacija svoju prvu utakmicu igra dan kasnije, protiv Španjolske. Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije, Zlatko Dalić, 20. svibnja će u Pivani u zagrebačkoj Ilici predstaviti popis igrača koji idu u Njemačku.

Novi TV spot dostupan je i na službenom Youtube kanalu Ožujskog na linku.