PRATITE LI?

Animafest je ove godine obilježen tehnologijama

08.06.2016 u 16:55

Bionic
Reading

U ovogodišnje izdanje svjetskog festivala animiranog filma tehnologije - vezane za animaciju, računalne igre i još štošta - upletene su na raznorazne načine

Tijekom drugog i trećeg dana Animafesta prolaznici kroz zagrebački Oktogon imali su priliku sudjelovati u kreiranju animacije u virtualnoj stvarnosti, i to u eksperimentalnoj interaktivnoj instalaciji PIEdeck.

Riječ je o sustavu koji, koristeći se tehnologijom Ars Electronica Futurelaba, kretanje u stvarnom prostoru uz pomoć lasera pretvara u animaciju u onom virtualnom.

Prototip PIEdecka omogućio je sudionicima da prošeću apstraktnim audio-vizualnim svijetom virtualne stvarnosti i ostvare interakciju s dinamičnom animiranom skulpturom, a svi ti elementi instalacije i njihova interakcija bili su vidljivi i gledateljima na velikom ekranu.

Četvrtu godinu zaredom Animafest u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva i Akademijom likovnih umjetnosti organizira radionicu računalnih igara, povezujući animatore i programere.

Uz mentoriranje i uobičajeni game-jam, ovogodišnja radionica će uključivati i edukaciju o samoj industriji računalnih igara u Hrvatskoj i u svijetu te upoznavanje sa svim dijelovima profesionalnog proizvodnog procesa, od produkcije i marketinga do same izrade i plasmana.

Polaznici će u manjim timovima dizajnera i programera, pod vodstvom mentora, videoigre izrađivati do 10. lipnja na FER-u, a posljednjeg dana Animafesta predstavit će ih i publici. Najbolji tim osvojit će Lenovo tablet računalo.


Mlada hrvatska animatorica i autorica festivalske špice Tea Stražičić, u suradnji sa programerom i vizualnim umjetnikom Goranom Goldinom, do 10. lipnja u Zagrebačkom plesnom centru vodit će radionicu projekcijskog mapiranja kako bi animatorima približili svijet projekcijskog mapiranja te proširili horizonte na još jednu branšu vizualnog izražavanja usko poveznog s animacijom.

Kroz petodnevnu radionicu polaznici će proći cjelokupan proces pripreme i izvedbe projekcijskog mapiranja. Proći će kroz teoriju, tehniku i praktične primjere korištenja projekcijskog mapiranja, zajedno će stvoriti koncept prema smjernicama koju im zadaje sama arhitektura zgrade čija će se fasada mapirati, Zagrebačkog plesnog centra, i prema tom konceptu izrađivat će svojstvene animacije prilagođene stilu animiranja i vlastitim estetskim aspiracijama polaznika.

Radionica će obuhvatiti i tehnički dio potreban za izvedbu mapiranja, polaznike će provesti kroz dostupna softverska i hardverska rješenja te razne pristupe i tehnike mapiranja.

Posljednjeg dana radionice kolektivni će rad polaznika i mentora biti prikazan, kao vizualni performans, na fasadi Zagrebačkog plesnog centra, od 21:30 sati.

U četvrtak, 8. lipnja, od 17:30 na terasi Ginger Sushi bara u Masarykovoj ulici animatorica Mari Miyazava održat će radionicu animiranja sushija! Zašto? Saznat ćete ako pogledate njezin film Konigiri-kun u kupovini, koji Animafest prikazuje u četvrtak i petak. Radionicu ćete moći pratiti i na Facebooku putem streaminga uživo.

Festival je vrlo aktivan i na društvenim mrežama, pa svakako provjerite njegovu stranicu na Facebooku i korisnički račun na Instagramu, ali i kanal na Vimeu na kojem svakodnevno možete pogledati festivalske kronike.