KONKURENCIJA BEZ MILOSTI

LG zabilježio značajan pad profita

29.07.2015 u 14:42

Bionic
Reading

LG je u svojim poslovnim rezultatima za drugi kvartal neugodno iznenadio - zabilježivši značajan pad profita. Razlog pada je tržište pametnih telefona i TV uređaja, gdje konkurencija čini svoje...

Dobit iz poslovanja se zaustavila na 211 milijuna dolara, što je najslabiji rezultat u šest kvartala. U istom razdoblju lani, LG je ostvario operativnu dobit od gotovo 530 milijuna dolara. Neto dobit je pala za 45 posto u odnosu na prošlu godinu.

Južnokorejska tvrtka je izjavila kako se drugi kvartal pokazao težim no što se očekivalo, no smatraju kako je oporavak moguć u trećem kvartalu zahvaljujući novim proizvodima i učinkovitijem marketingu.


'Mislim da njihovi menadžeri nisu shvatili koliko je ozbiljna ova situacija', rekao je Daniel Kim, analitičar Macquarie investicijske kuće za Financial Times. Opaka kineska konkurencija je načela tri ključna segmenta LG-ja: kućanske aparate, televizore i pametne telefone.

Usprkos tome, neki analitičari su ipak ostali iznenađeni činjenicom da je ostvaren pad u TV segmentu, inače ponešto inertnog karaktera (Samsung drži prvo mjesto, a slijedi LG). Pametni telefoni su po rezultatu s druge strane, bili potpuno očekivani.

Dionice LG-ja su prošli tjedan pale na najnižu razinu u proteklih 12 godina.