Buzz

Dojenje

Objavljeno: 24.04.2012 09:21 / Sandra Babić

Foto: Ostale fotografije SB / SB

Dojka u kontroverznoj reklami izazvala je pravu malu buru čuđenja i negodovanja

Doista je nevjerojatno što svijet u kojem glave diktatora vise u šoping centru iz takta može izbaciti pola dojke i jedna bradavica u najavi. Okej, i dijete s pogledom koje govori da zna što radi. I jedan Oreo keks. Naime, nakon što je južnokorejska agencija Cheil Worldwide za, nazovimo to, interne potrebe lansirala oglas za Oreo kekse koji kaže 'Mlijeku najdraži keks', zapadnjaci, zajedno sa Zuckerbergovim timom, pali su na dupe zbog nekorektnosti vizuala.

Čak je i kompanija Kraft koja stoji iza brenda Oreo brzinom svjetlosti izbacila korporativno priopćenje u kojem uvjerava javnost da kompanija nije imala prste u stvaranju spornog oglasa. Ako je suditi prema komentarima (što korisničkih, što kolumnističkih) narod nije fokus stavio na to da li je takav oglas za kekse dobar ili glup nego se fokusirao isključivo na dojku i njenu ulogu u ovom kontekstu. Dojke služe za reklamiranje push-up grudnjaka. I točka.

Ukoliko netko od protagonista vaših reklama doji, riskirate mogućnost da vas se proglasi seksistom koji objektivizira žene ili, još bolje, promotorom gadne prakse dojenja u javnosti. U ovu prvu skupinu valjda spada ekipa s Facebooka koja je, požalili su se Ameri, s fejsbučkih zidova skidala sporne oglase jer navodno tamo ima golotinje. Ovim drugim sirotanima (dakle, promotorima pokreta dojenja u javnosti) kao da ni marketinške agencije ne idu na ruku, jer je internet prepun mjestimično do pretežno očajnih reklama koje bi trebale promovirati njihovu ideju. Naime, praksa je pokazala da su reklame koje ističu prednosti dojenja ili bizarne ili dosade. U to se možete uvjeriti i sami pregledavajući video spotove u nastavku. Damama koje doje, dakle, preostaje samo jedno – pokriti uši i dijete hraniti gdje ih je volja, jer u svijetu je (opet) mnogo buke nizašto.

*Disclaimer: Autorica ovog teksta u životu nije dojila.

Ad Council
Trudničko natjecanje u valjanju debla (ne znam kako to da drugačije opišem) trebalo bi govoriti o rizicima ne-dojenja. Al' ne govori.

NHS Breastfeeding Awareness
Reklama u kojoj umjesto Jure treba pronaći ženu koja doji. Ja nisam, jer mi se zavrtilo u glavi.

Australian Breastfeeding Association (1)
Ovu reklamu jednostavnu ne želite povezati s dojenjem. Fora je, ali jednostavno ne želite.

Australian Breastfeeding Association (2)
Lijepo, nježno, majčinski... Sve dok dijete ne progovori.

Healthy Hometown
Zašto ova beba ima zube? Ima li još netko nešto protiv Orea?

Just tweet it

Play of the day

Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Pomoć
© T-Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.
Odaberi temu