BUZZ

Drago mi je, ja sam Krpa

Objavljeno: 08.05.2012 09:11 / Sandra Babić

Foto: Screenshot promo / promo

Znate ono kad među tonom nezadovoljnih mladih gunđala pronađete zrnce konstruktivnog entuzijazma? E, pa takav osjećaj stvara projekt iza kojeg stoji kreativni trojac – ekonomist Filip Šardi te novinarke Tena Škiljević i Iva Vukšić

Naime, oni su pokrenuli brand, odnosno internetsku stranicu Krpa.hr koja je više od godine dana posvećena promociji (da, entuzijazma ima i u promociji usred krize) domaćih indie modnih brandova (da, i u modi ima kruha). Kako su i sami rekli, u početku su svi mislili da su TTF-ovci i nije im bilo jasno odakle baš oni u modi, a za njih nema logičnije postave za ono čime se bave – vođenje web stranice, pisanje i uređivanje sadržaja te promocije modnih individualaca i brandova.

Ipak, nama to nije bilo dovoljno, pa smo odlučili saznati što oni zaista rade u modi, otkriti tajnu spretnog spajanja marketinške i modne industrije te na koncu, kuda uopće ide ta Krpa.hr.

Kako ste znanje iz prijašnjih poslova primijenili na Krpu?

Na bivšim radnim mjestima naučili smo gotovo sve što znamo zahvaljujući izvrsnim urednicima, direktorima i mentorima. Filip jedini ima iskustva s vođenjem tvrtke i web dizajnom. Zovemo ga 'direktore' zato što nam je to simpatično, a ne obavezno. Tena je novinarka koja bez pripreme može u trenutku opustiti sugovornika, nasmijati ga i na kraju još dobiti pohvalu za inteligentna pitanja (dobila je istu od Ivice Mudrinića, ali i La Roux u kratkom vremenskom razmaku). Iva je najveća zaljubljenica u modu u timu, koja zbog prijašnjeg korporativnog iskustva razrađuje projekte, brine o odabiru sadržaja i isticanju najboljih članova naše online modne revije.

Vidite li sebe kao promotore i, na neki način, agente mladih i talentiranih dizajnera?

Definitivno se smatramo njihovim promotorima, što nam je jedan od glavnih ciljeva od samog početka. Većina dizajnera se do dolaska Krpe predstavljala isključivo putem Facebooka, koji je ograničavajući po pitanju pretrage.

Mogli su se osloniti samo na svoje prijatelje i njihove preporuke. Putem Krpe posjetitelji otkrivaju nove najdraže brandove i dizajnere koje im dosad nitko od poznanika nije preporučio. Svi su tamo, unutar pregledne Modne+Revije i Izloga. Posebno nam je drago vidjeti da i predstavnici lifestyle medija i modnih rubrika redovito posjećuju Krpu kako bi pronašli nove zanimljive ljude i komade za svoje intervjue, preporuke i editorijale.

Kada smo pokrenuli stranicu, domaćom indie modnom scenom aktivno se bavila samo novinarka Ana Bacinger, ostali u tragovima.

Na koje ste projekte posebno ponosni?

Trenutno smo ponosni na treći po redu Krpa+Zadatak koji smo pokrenuli u suradnji s Terraneo festivalom. Dizajnerima ćemo zajedničkim snagama osigurati prodajni štand i prodavača na festivalu, zaradu od prodanih komada odjeće/nakita i promociju u Šibeniku početkom kolovoza.

Ponosni smo na Festival Fashion – jedini hrvatski video street style hunt na glazbenim festivalima. Ponosni smo na Arena Centar bloggers challenge, našu prvu projektnu 'bebu' koju nismo financirali vlastitom ušteđevinom. Ponosni smo na dizajnere koji su prepoznali potencijal stranice i redovito ažuriraju svoje profile i izloge. Ponosni smo na čitatelje koji u sve većem broju ostaju s nama bez obzira na to što im uopće ne serviramo celebrity/red carpet vijesti, ali i na Krpa+Izlog, iako još nije zaživio punim potencijalom. Ponosni smo na sebe što smo izdržali testnu prvu godinu i što rad pokazuje rezultate, a statistike kontinuirani rast.

 

Vjerujete li da vaša priča nosi marketinški potencijal i za druge kompanije a ne samo dizajnere? Vidim, Arena Centar je to prepoznao.

Arena Centar bloggers challenge je win-win projekt u kojem svaka od zastupljenih strana (Arena Centar, modne blogerice i mi) dobiva priliku pokazati se usko targetiranoj, zajedničkoj publici. Jednostavan, efikasan, pamtljiv, drugačiji. Bit će ih još puno. Kompanijama je danas važno ponuditi nešto drugačije od bannera, (dosadnih) PR tekstova, (smiješnih) sličica na Facebooku i (praznih) velikih riječi. Biti malo 'business punk', napraviti odmak.

Kako uopće diše domaća indie modna i blogerska scena? Jesu li se stvari pokrenule s mrtve točke?

Hrvatska polako prisvaja indie modni trend. Na ulici svakodnevno susrećemo djevojke s komadima zastupljenima na Krpi.hr. Kada smo pokrenuli stranicu nije bilo tako, pa možemo zaključiti da se scena pokrenula s mrtve točke.

Pogotovo u sredinama poput Zagreba i Rijeke, gdje redovito i u offlineu možete posjetiti događanja poput Stroja2, Mode sa šlagom, Dana D i najnovijeg Bazaara u KvArtu. A to su samo neki... Želimo vjerovati da smo projektom Arena Centar bloggers challenge pomogli i blogericama da postanu relevantnije. Ljudi su ih gledali na jumbo plakatima, upoznali djevojke kroz video format u kojem radimo ACBC. Mnogi među njima prije nisu obraćali pozornost na hrvatsku modnu blogosferu niti su znali da postoji. Sada je na djevojkama da iskoriste pozornost koju dobivaju u posljednje vrijeme.

Tko su vam uzori u onome što radite?

Not Just A Label i Who's Next koji je Filipu poslužio kao inspiracija kada je krenuo s idejom o Krpi.hr. Sviđa nam se i koncept Talenthousea koji pomaže mladim dizajnerima da se istaknu, zarade i proslave dizajnirajući za razne bendove, osobe i brandove.

 

Just tweet it

Play of the day

Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Pomoć
© T-Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.
Odaberi temu