Buzz

Veći, provokativniji i uzbudljiviji Weekend Media Festival

Objavljeno: 03.07.2012 13:24 / Sandra Babić

Foto: Promo fotografije wmf / wmf

Što nas čeka na sljedećem Weekend Media Festivalu (20-23. rujna), saznali smo od Tome Ricova, direktora festivala

Najveći regionalni festival komunikacija Weekend Media Festival, već petu godinu zaredom održat će se u Rovinju od 20. do 23. rujna u prostorijama stare Tvornice duhana Rovinj. Ako je suditi po proteklim godinama, i ove bi se godine na jednom mjestu moglo okupiti preko četiri tisuće marketinških i medijskih stručnjaka iz Hrvatske i regije. Kako kažu organizatori rujanski festival će ove godine biti još veći, provokativniji i uzbudljiviji, a detalje od tome saznali smo od ‘oca’ festivala Tome Ricova.

Koja je najveća novost ovogodišnjeg festivala?
Jedna u nizu novosti je Balcannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, organizirana u suradnji s HURA-om. Sve zainteresirane agencije iz regije imaju priliku predstaviti svoje radove, a žiri sastavljen od regionalnih strukovnih novinara odabrat će 25 najboljih.

Odabrat će se najbolji, ali nagrađivanje će izostati. Zašto?
Koncept Weekenda leži na iskustvima koja smo prikupili na dosadašnjim festivalima. Tako smo, primjerice, shvatili da upravo taj moment nagrađivanja postaje teren na kojem se lome koplja, a mi ne bismo htjeli da zbog toga sudionici imaju ‘loš okus u ustima’. Ipak, mislimo da treba agencijama pružiti priliku da predstave svoje projekte na regionalnoj razini te da se na neki način sudionici upoznaju sa stvarima koje rade kreativci na tržištima u okruženju.

Provlači li se neka zajednička ideja ili trend kroz ovogodišnji festival? Mogu li se teme staviti pod zajednički nazivnik?
Ne. I to uvijek izbjegavamo. Cilj festivala je na ravnopravan način predstaviti trendove iz svijeta marketinga, tehnologije, PR-a, medija itd. Svatko može pronaći ono što ga interesira.

Prošle ste godine pažnju posvetili ‘start-up’ tvrtkama. Hoćete li i ove?
Da, naravno. I ove godine donosimo mnoštvo radionica, predstavit ćemo male i inovativne tvrtke. Sudionici tako dobivaju know-how, a vlasnici start-up tvrtki priliku da se upoznaju s potencijalnim investitorima.

Koja biste predavanja ili panele izdvojili kao najzanimljivije?
Pa, evo, ove godine nam dolazi direktor HuffPost Labsa Conor White Sullivan koji će govoriti o budućnosti vijesti i demokracije. Inače, prošle je godine uvršten u Forbesov popis 30 najutjecajnijih osoba mlađih od 30 godina. Multimedijski producent Gabriel Dance (interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku i donedavni voditelj projekta NYTimes.com) govorit će o digitalnom novinarstvu, a Davor Hebel iz Fidelity Growth Partners Europe o tržištu internetskih igara. Dolaze nam potpredsjednica Hearst Magazines Internationala Kim ST. Clair Bodden i viši potpredsjednik Jay McGill, a izdvojio bih i Nenada Čanka, predsjednika Lige socijaldemokrata Vojvodine koji će govoriti o provokaciji u komunikaciji. Valjalo bi posjetiti panele ‘Mit o TV rejtingu’, ‘Može li hrvatski film biti gledan i profitabilan?’, ‘Gdje se događa novinarstvo’... Bit će jako zanimljivo.

A partiji?
Naravno da će biti partija. :) Oni su s vremenom prerasli u nešto mnogo više od običnog partijanja i sjajna prilika za networking, sklapanje poslova i novih poznanstava. Trenutno znamo da nam stižu Partibrejkersi, Pips, Chips&Videoclips i Rambo Amadeus. Više o tome uskoro...

Just tweet it

Play of the day

Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Pomoć
© T-Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.
Odaberi temu