PROMO

Sempl objavio predavače ovogodišnje konferencije

Objavljeno: 17.10.2012 10:04 / PB

Foto: Ostale fotografije Shutterstock / Shutterstock

Seminar medijskih trendova (SEMPL), koji će se održati od 29. do 30. studenog u portoroškom GH Bernardin, povezat će brojne medijske i komunikacijske trendove, a ujedno jadranskoj regiji pokazati primjer razvoja komunikacijske industrije i ponuditi savjete o tome kako se suočiti s brojnim izazovima

Seminar medijskih trendova, Sempl, međunarodno je priznat edukacijski događaj namijenjen predstavljanju aktualnih medijskih trendova u jadranskoj regiji te analizi dobre strane i domaće prakse. Namijenjen je svima koji rade u medijima, s medijima ili za medije i svima koji kroje medijske trendove te ih se pridržavaju.

Organizatori Sempla ovogodišnjim će programom regijske konferencije pokazati u kolikoj je mjeri povezivanje važno.

Međunarodno priznati stručnjaci i govornici 14. Sempla, čija je nit vodilja 'Poveži se', pokazat će brojne primjere dobre prakse, rezultate istraživanja i uvide u medijsku praksu, koja je sve više određena povezivanjem različitih programskih usluga i uređaja (multimedija), te povezivanjem tehnološkog i društvenog elementa komunikacijske industrije (transmedija).

Na ovogodišnjoj konferenciji nastupit će mađunarodno priznati majstori povezivanja, poput Toma Bowmana, koji u medijskoj tvrtci BBC Worldwide brine za globalni marketing reklamnog prostora i koji se već 20 godina bavi mrežnim oglašavanjem; futurist Gerd Leonhard; autor i strarateški savjetnik Steven van Belleghem - koji je ujedno i najbolji predavač po izboru sudionika 13. Sempla; Béla E. Papp, voditelj poslovne grupacije za oglašavanje i internet, odgovoran za Srednju i Istočnu Europu u Microsoftu; Helen McGee, voditeljica aktivacije na društvenim mrežama u tvrtci OMD International; Guy Abrahams, globalni direktor marketinga u grupaciji ZenithOptimedia Worldwide te Jonathan Gable, direktor poduzeća BrainJuicer i mnogi drugi.

Odbor za program Sempla svjestan je da stručnjaci komunikacijske industrije moraju cijelo vrijeme biti u kontaktu sa svjetskim medijskim trendovima, a uz to je – zbog specifičnosti jadranskog tržišta – potrebna i upoznatost s trendovima i najboljim praksama na području država bivše Jugoslavije.

Upravo zato programu neće nedostajati predavača iz te regije. Svoje savjete o tome kako umijesiti sve najbolje i najsjajnije u naše tržište tako da ostvarimo najvišu učinkovitost te usporedbu sa svjetskim i regijskim trendovima, sa sudionicima Sempla podijelit će stručnjaci poput Ivana Jovanovića, odgovornog za sistemsku i izvedbenu potporu kod mjerenja internetske publike u srpskoj podružnici tvrtke Nielsen; Ivan Stojanović, direktor Direct Media Srbija, Irene Kocjan, direktorice marketinga za Srednju i Jugoistočnu Europu u Goodyear Dunlop Sava Tires CSEE; Nataše Djurdjević, direktorice marketinške aktivacije za Srednju i Istočnu Europu u Coca-Cola Company; Maše Muster, voditeljice kvalitativnih istraživanja u slovenskoj istraživačkoj kući Mediana, i drugi.

Više o govornicima 14. Sempla možete saznati na internetskoj stranici.

Just tweet it

Play of the day

Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Pomoć
© T-Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.
Odaberi temu