RPG GODINE

The Elder Scrolls V: Skyrim

06.09.2011 u 12:34

Bionic
Reading

Jedan od najsjajnijih dragulja RPG žanra, serijal The Elder Scrolls, uskoro bi novim nastavkom trebao obasjati naša računala i konzole. Svaka čast serijalima poput Dragon Agea ili Witchera, ali dotični, složit ćete se, liga je za sebe. Što nudi i čime će nas to Skyrim sve iznenaditi, saznajte u nastavku

Istinski zaljubljenici u RPG žanr na ovu igru čekaju ko ozebli sunce jer se The Elder Scrolls IV: Oblivion pojavio još davne 2006. godine. Upravo iz tog razloga, peti nastavak kultnog serijala naziva Skyrim najvjerojatnije im je prvi na listi prioriteta za kupnju iako će se do njegovog izlaska morati još malo strpjeti, do sredine mjeseca studenoga. Imajući na umu igrin pedigre i kultni status, uzbuđenje oko njezinog izlaska ne mora previše čuditi jer je Oblivion pokupio sve hvalospjeve i nagrade koje je mogao te je uz to rado igran i danas.

Ono čime bi vas Skyrim mogao očarati na prvu loptu je njegov prekrasno napravljen okoliš na kojem su njegovi programeri počeli raditi odmah nakon što su zgotovili Fallout 3. Igrini vizuali izgledaju toliko realistično da bismo se usudili reći kako je ovo jedna od najljepših igara koje smo imali priliku vidjeti. Vegetacija je nevjerojatna, od malih busena trave na tlu do raznog grmlja i visokih stabala. Sve izgleda baš onako kako bi trebalo. Čak se i lišće na krošnjama lagano ljulja na povjetarcu bacajući tako sjene po tlu. Planine koje se šire po horizontu nisu samo vizualno prekrasne već se po njima možete i penjati ako do njih dođete. Kada pričamo o okolišu, treba spomenuti i snijeg koji se s vremenom akumulira na tlu te promjenjive vremenske prilike. Vizualno remek-djelo.

The Elder Scrolls V: Skyrim


Osim igrine okoline, programeri iz studija Bethesda Softworks značajno su vizualno unaprijedili i samog lika jer je u Oblivionu on izgledao poput leša kojem su se samo noge pomicale naprijed-nazad. Igrin inventory te stvari koje su u njemu nalaze poput vaših mačeva, štitova, hrane i magija ovog su puta napravljen u 3D-u, a ako vam to nije dovoljno, spomenimo i mapu igrinog svijeta koja je također napravljena u tri dimenzije.

Još jedno od mnogobrojnih poboljšanja u odnosu na prethodnika je i potpuno novi prikaz igračevog napredovanja kroz igru odnosno razvoja njegovih skillova. Sve je napravljeno mnogo fluidnije i makar će se lakše dolaziti do novog levela, imat ćete pri tome puno veće zadovoljstvo jer će vas igra pritom i nagrađivati raznim perkovima slično kao u Falloutu 3. NPC-ovi su sada mnogo 'inteligentniji' nego ranije pa ćete tako razgovor moći prekinuti usred konverzacije ili ako vas nešto posebno interesira, razgovarati na principu odabira predefiniranih pitanja i odgovora. Osim toga, u igri postoji nešto što su u Bethesdi nazvali 'Radiant Storytelling', što znači da ćete misije i questove moći mijenjati i prekidati usred obavljanja istih, pa će stoga igrina priča svakom igraču biti unikatno iskustvo.

Što se same borbene mehanike tiče, igrač u svakom trenutku može držati po dva oružja ili magije pa po toj logici dolazimo do sljedećih kombinacija: mač i štit, dva mača, mač i sjekira, magija i mač, dvije magije i tako dalje. Sistem je vrlo jednostavan pa će tako oni koji će Skyrim igrati na konzoli morati stisnuti lijevi trigger kako bi koristili lijevu ruku, a desni trigger za desnu ruku. Ako pak igrač u obje ruke drži istu magiju, pritiskom na oba triggera istovremeno proizvest će jaču verziju iste. Sve u svemu, Skyrim sadržava preko 85 različitih magija te će vam za njezin prolazak trebati približno oko 100 sati igranja. Igrini programeri su naporno radili kako bi ovim naslovom redefinirali fantasy RPG žanr, a nama se čini da su u tome i uspjeli. Nešto manje od dva mjeseca prije njezinog izlaska možemo najaviti evoluciju RPG žanra u svakom pogledu.

The Elder Scrolls V: Skyrim trebao bi se pojaviti 11. studenoga 2011. za osobno računalo te PlayStation 3 i Xbox360.  

The Elder Scrolls V: Skyrim trailer


The Elder Scrolls V: Skyrim gameplay