Business & lifestyle festival

Davor Bilman: 'Od Supertalenta do Superkonferencija'

30.04.2024 u 15:39

Bionic
Reading

Široj javnosti poznatiji kao suzdržani, ali precizni član žirija Supertalent, Davor Bilman nam otkriva drugu stranu medalje - strastvenog edukatora u svijetu prodaje, komunikacije i liderstva čija je specijalnost 'čitanje' ljudi

Kombinirajući više od 30 godina iskustva u poslovanju/prodaji, 19-godišnje iskustvo u korporativnoj obuci i strast za znanjem, učenjem i poučavanjem najnovija misija, ovog diplomiranog ekonomista je Business & lifestyle festival u Šibeniku, od 16. do 18. svibnja koji obećava otkriti ključne vještine poslovnih i životnih uspjeha.

Bilmanova metodologija, koja koristi psihologiju boja za brzu procjenu osobnosti, unaprijedila je pristup prodaji, komunikaciji i leadershipu općenito. Njegova predavanje 'Pokaži mi cipele i reći ću ti kako prodati' jedno je od iščekivanijih na festivalu. Kroz humor i duboko znanje, sudionicima će otkriti kako brza procjena osobnosti može transformirati ne samo način na koji prodajemo, već i kako se povezujemo.

Sudionici imaju jedinstvenu priliku dobiti i besplatne savjete o tome kako se brendirati i prodati online od maga digitalnog marketinga Barbare Slade Jagodić, te Tik Tok vještina osnivača tvrtke Crew za digitalni marketing, Daria Marčaca s preko 500.000 pratitelja na Tik Tok platformi.

Spisateljica Marijana Perinić, bivša košarkaška reprezentativka Antonija Sandrić (Mišura), vaterpolski trener Ivica Tucak te TV voditeljica, urednica i podcasterica Ana Radišić odvest će nas put R()Evolucije rodnih uloga.

Slušat ćemo o tome u što investirati u 2024. od Borislava Vujovića kao i o poduzetničkim promašajima i to od predsjednika UGP-a Neki od Hrvoja Bujasa i Ivane Nobilo, izvanredne profesorice na Les Roches Sveučilištu.

Bit će tu i zvijezda masterchefa Damir Tomljanović i Miroslav Varga, koji će otkriti kako uz pomoć Google-a unaprijediti poslovanje, a kroz teme o zdravlju će nas voditi Mario Valentić, osobito stavljajući naglasak na metalno zdravlje te ravnotežu privatnog i poslovnog života.

Businessweek nije samo konferencija, to je putovanje ka osobnom i profesionalnom rastu pod mentorstvom vrhunskih stručnjaka. Ovaj festival je prilika da se istraži kako strast, znanje i međuljudske vještine mogu transformirati naše živote na bolje. Šibenik uskoro postaje središte renomiranih predavača, vrhunskih panela, odlične zabave i nezaboravnih networking prilika.

Pridružite se putovanju koje oblikuje budućnost poslovanja i lifestylea. https://www.businessweek.hr/

Dodatne zanimljivosti:

Bilman, koji je desetljećima usavršavao vještinu procjene osobnosti - od prodaje automobila do podučavanja tisuća ljudi prodajnim i komunikacijskim vještinama - vjeruje u moć razumijevanja kroz boje s drugima.

Ključne su četiri boje u tipovima osobnosti, crveni – dominantni, žuti-društveni, plavi-analitični, zeleni-empatični. A otkrio nam je i koja boja osobnosti dominira među članovima žirija. 'Svi moji kolege u žiriju Supertalenta, Martina, Fabijan, Maja, dosta dominiramo u crvenoj boji pa imamo izazova s konfrontacijom mišljenja'.

Kao najsuzdržanijeg člana žirija zanimalo nas je zašto skriva emocije? Tvrdi da ih ne skriva, već samo kontrolira i manje pokazuje. Ne zna zašto ostavlja dojam da je hladan samo zato jer zna kontrolirati emocije.

Evo kako vidi poželjne osobnosti, kroz boje, u pojedinim zanimanjima:

Zanimanje / Boje osobnosti

  • IT industrija - Plavi, Zeleni
  • Socijalni radnici, Učitelji, Sestre, Fizioterapeuti, Volonteri - Zeleni
  • Marketing - Zeleni, žuti
  • Prodaja - Žuti
  • Novinari, Političari - Crveni
  • Proizvodnja, Tehnika, Financije, Računovodstvo, Kirurg, Pilot - Plavi

Neke od najčešćih kategorija osobnosti po bojama i njihove ključne crte su:

  • Crveni: Energični, strastveni, impulzivni, dominantni, samopouzdan, voljni za rizik.
  • Žuti: Sretni, optimistični, kreativni, spontani, ekstrovertni, društveni
  • Plavi: Mirni, pouzdani, stabilni, logični, analitični
  • Zeleni: Harmonični, prilagodljivi, brižni, suosjećajni, praktični, orijentirani na rast, odani