ČUDA SVEMIRA

[FOTO] I galaktička braća se tuku: Pogledajte nevjerojatan prizor tri galaksije u sukobu

03.08.2021 u 06:55

Sustav galaksija Arp 195 spada među neke od najbizarnijih galaktičkih aranžmana poznatih znanosti. Riječ je o čak tri sazviježđa koja se međusobno razvlače super snažnim gravitacijskim silama

Na svemirskoj fotografiji koju je NASA objavila na službenoj stranici i Twitteru možemo vidjeti dramatičan gravitacijski sukob triju galaksija. Sustav pod imenom Arp 195 svoje je mjesto pronašao i u Atlasu neobičnih galaksija, listi koja prikazuje čudne i neobične galaksije koje su znanstvenici uspjeli otkriti.

S obzirom da je vrijeme koje znanstvenici dobiju uz Hubble vrlo vrijedno, velik broj astronoma ne gubi ni sekundu. Raspored za promatranje Hubbleom proračunava računalni algoritam koji letjelici dozvoljava snimanje dodatnih snimki podataka između duljih promatranja, a ova slika Arpa 195 jedna je od njih.

Dodatna promatranja mogla bi pružiti još fascinantnih slika te pomoći pri otkrivanju obećavajući ciljeva koje bi jednog dana teleskopom mogli nastaviti promatrati. Da, govorimo o tebi, teleskopu James Webb...